luni, 19 aprilie 2010

Chiftelute de pangasius


Pangasius este un peste destul de gras si nu prea agreat de cei ai casei. Dar varianta aceasta de chiftelute le este pe plac si baietilor. La Auchan am gasit pangasius maruntit, ideal pentru chiftelute.

-500 g pangasius maruntit.
-2 fire ceapa verde
-2 catei de usturoi
-1ou
-1 felie de paine
-sare, piper
-2-3 linguri faina

Am pus toate ingredientele intr-un bol (in afara de faina) si le-am mixat cu mixerul verticat. A rezultat o compozitie destul de moale in care am adaugat faina si am amestecat cu lingura sa se incorporeze toata faina.


Am modelat chiftelutele si le-am prajit in ulei incins.
 Se scot pe hartie absorbanta sa se scurga surplusul de ulei.

Le-am servit cu o salata de primavara si cartofi la cuptor.

6 comentarii:

  1. ces boules sont très appétissantes, une belle recette que je met de côté
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  2. desi chiftelele in general nu-s pe lista preferintelor mele,cele de peste fac exceptie.frumoasa si apetisante i-au iesit.te pupic

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Sarah. Nici eu nu ma omor dupa ele dar baietilor le plac.

    RăspundețiȘtergere
  4. super bune!Daca nu s-ar praji chiftelele as face in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Cccris. Pai poti sa le pui intr-o tava, pe hartie de copt si sa le pui la cuptor. Sunt si mai sanatoase asa decat prajite.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.