marți, 24 ianuarie 2012

File de porc cu sos de ceapa


-500 g carne de porc taiata felii mai mici
-4 cepe
-2 bucati usturoi
-2 linguri pasta de ardei
-sare (daca mai e cazul, pasta de ardei fiind foarte sarata)
-piper
-cimbru
-ulei

Taiem ceapa marunt si o calim in ulei. Feliile de carne le prajim putin in tigaia de teflon, fara ulei, atat cat sa-si schimbe culoarea, apoi le adaigam peste ceapa. Adaugam o cana de apa, pasta de ardei , punem capacul si lasam sa fiarba pana incepe sa se inmoaie carnea. Condimentan cu sare, piper, cimbru, adaugam si usturoiul zdrobit si mai lasam sa fiarba  pana scade apa . Servim cu mamaliga sau piure de cartofi.





5 comentarii:

  1. Mi piace tantissimo questa ricetta, sembra molto buona la carne cucinata in questo modo. Grazie mille, ora farò la traduzione e poi la porto a casa.
    Sara M.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bun acest preparat!!Ii si simt gustul!!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmm, ce bine arata si e tare gustos!!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. buna ziua , numele meu este alina cazacu si sunt proaspata ,,mamica'' a unui blog culinar ; cazacualina00.blogspot.com. cautand o reteta pentru un sos am escoperit blogul dumneavoastra.....va admir foarte tare pentru minunatiile pe care le faceti , sincera sa fiu , mi-a venit apa in gura :) inca de cand am inceput sa va deschid paginile. va astept pe blogul meu cu multe sfaturi pentru o incepatoare in ale bucatariei.
    P.S. FELICITARI PENTRU REALIZARI

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.