duminică, 25 martie 2012

Pink cupcakes



Aceste cupcakes-uri se doreau a fi de fapt cu totul si cu totul altceva.Am scos din congelator fructe de padure si albusuri pentru o Pavlova, dar am plecat de acasa si am cam uitat sa ma intorc. :) Aseara cand am ajuns de la padure era deja prea tarziu pentru pavlova asa ca am facut niste cupcakes din albusuri, cu frosting de fructe de padure cu frisca.Asadar, inca o reteta pentru Provocarea lunii martie - Dulce Romanie.

Pentru briose:
-8 albusuri
-8 linguri zahar
-3 linguri ulei
-8 linguri faina
-1 plic praf de copt
-1 plic zahar vanilat
-coaja rasa de portocale

Se bat albusurile spuma, se adauga zaharul si se bat in continuare pana se topeste zaharul. Se adauga uleiul, aromele si in final faina cu praful de copt. Se pune compozitia in cosulete de hartie, in forme de briose si se coc briosele 25 minute.

Pentru frosting:
-300 g mix de fructe de padure
-3 linguri zahar (se poate si mai mult)
-1 lingurita gelatina
-1 lingura apa
-300 ml frisca
-cateva mure pentru decor

Fructele se lasa sa se decongeleze, apoi se paseaza indepartandu-se astfel samburii. Piureul obtinut se amesteca cu zaharul si se incalzeste pana aproape de fierbere. Apoi se ia de pe foc si se adauga gelatina hidratata. Se amesteca si se lasa sa se racoreasca, apoi se toarna peste frisca batuta. Cu aceasta crema se orneaza prajiturelele.








18 comentarii:

  1. imi vine sa le mananc prin ecran.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alinutza, prin ecran nu prea se poate din pacate. Dar te astept la o cafea si un cupcake.

      Ștergere
  2. ador murele, iar cupcakes sunt pasiunea mea :)
    te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ador murele si in general fructele de padure. Aici am folosit un mix de fructe de padure iar pentru decor am pastrat doar mure.
      Stiu ca tu esti regina cupcakes-urilor, dar am facut si eu o pasiune pentru dragalasele prajituri.

      Ștergere
  3. Ce frumusele sunt! Cred ca au fost tare bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. mmmmmm foarte bune arata,vreu si eu:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat arata.Au o culoare superba.
    Sa ai o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Micul. Rozul imi place si cred ca ma si reprezinta. :)

      Ștergere
  6. Mmm, ce bunatati ai facut!Arata grozav de bine!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce elegante sunt motatele!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce pufosenie de crema si unde mai pui ca ador fructele de padure!! Arata minunat!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.