joi, 3 ianuarie 2013

Ghoriba II



Desi am mai postat aceasta reteta, am refacut fursecurile marocane cu aroma de migdale si am vrut sa le readuc in prim plan. Sunt atat de bune si aromate incat merita sa fie in centrul atentiei. 

Ingrediente:
  -2 oua
  -50 g unt
  -40 ml ulei
  -150 g zahar
  -1 fiola esenta de migdale
  -350 g faina
  -1 lingurita praf de copt
  -zahar pudra pentru tavalit fursecurile

Mixam ouale cu  dupa care adaugam zaharul si mixam in continuare pana isi dubleaza volumul.
Untul il topim, apoi il amestecam cu uleiul si esenta de migdale si turnam peste crema de oua. Adaugam faina amestecata cu praful de copt si amestecam. Aluatul obtinut il invelim in folie si il punem in frigider pentru doua ore.


Dupa cele doua ore scoatem aluatul si formam bilute cam de marimea unei nuci, pe care le tavalim prin zahar pudra din abundenta. Le punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Mie mi-au iesit 35 bucati si le-am cam inghesuit pentru ca m-am grabit si n-am vrut sa coc fursecurile in doua serii.


Se coc 18-20 minute, nu mai mult pentru ca se usuca si devin tari. Dupa racire se pastreaza intr-o cutie de tabla pentru fursecuri, inchisa ermetic. 






9 comentarii:

  1. Arata super fain,nu le-am facut niciodata,trebuie sa le dedic o zi pentru ca sunt tare frumoase.alas multi ani Criss si tot ce iti doresti sa se indeplineasca .

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte bune si arata tare bine. Le-am facut si eu de Craciun tot cu migdale, dar am facut si cu nuci. Fantastice in ambele variante ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Cristina!! Sa aveti parte de tot ce este mai bun si frumos in noul an!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adela. Asemenea va doresc.

      Ștergere
    2. La multi ani Criss!multa sanatate,noroc si fericire.
      Fursecurile sunt minunate,cu prima ocazie am sa le fac si eu.
      Pupici.

      Ștergere
  4. Foarte bine arata!!! Daca zici tu ca sunt bune.. poatye am sa le incerc si eu!.. AM incredere in tine!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bune si aromate fursecurile tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bune aceste fursecuri le-am făcut de multe ori până acum, mulțumesc Criss pentru această rețetă minunată.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.