vineri, 19 aprilie 2013

Paste integrale de orz cu pesto de leurda


Ei bine, da, eu azi am descoperit leurda. :D Pana azi n-am vazut si nici vorba sa fi mancat vreodata leurda. Insa avand in vedere provocarea "Dulce Romanie", lansata de Adina Magda - Cat's kitchen si anume faptul de a gati cu leurda, am zis hai sa vedem ce iese. Si pentru ca am vazut la Amalia o reteta de paste cu leurda, mi-a fost la indemana sa incerc aceasta reteta. Insa am folosit paste de orz integral (o greseala) care nu mi-au placut deloc, drept pentru care am reusit sa mananc mai putin de jumatate de portie. Leurda cruda nu mi-a lasat o impresie foarte placuta, e usor iute si are un puternic miros de usturoi. Insa maine am in plan o tarta si cred ca va fi o alegere mai buna decat cea de azi. 

Pentru o portie avem nevoie de:
-15 fire de leurda
-120 g paste 
-cascaval ras
-ulei de masline
-sare


Leurda se spala, se pune in blender impreuna cu sare si ulei de masline si se face o pasta, care se amesteca cu cascaval ras si se pune peste pastele fierte in apa cu sare.


4 comentarii:

  1. Ohhh , ce ma bucur ca ai gasit leurda si ca ai incercat-o !! Cruda o poti folosi in cantitate mai mica ca sa nu-i simti asa tare gustul , insa daca vei incerca s-o folosesti intr-o tarta poate iti va fi mai tare pe plac !! ;)
    Multumesc ptr reteta !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma bucur ca am putut raspunde provocarii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Servus Cristina, felicitari pentru reteta! :)
    De unde ai cumparat pastele de orz?

    RăspundețiȘtergere
  4. De la bioplant, insa sunt oribile la gust. Nu mai cumpar niciodata.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.