vineri, 19 iulie 2013

Cheesecake cu rulada si afine



Afinele sunt foarte benefice pentru organism, contin antioxidanti si o serie de vitamine, astfel ca ar trebui sa le consumam cat mai mult cu putinta mai ales ca in aceasta perioada gasim din belsug prin piete. Mi-am facut si provizii pentru iarna, am pus cateva caserole in congelator pentru ca iarna avem nevoie mai mult ca oricand de vitamine. 
Pentru azi avem un desert racoritor, delicios, fara coacere si cu afine din belsug. Am mai facut de foarte multe ori cheesecake cu afine, reteta e identica cu cea de aici , astfel ca n-am s-o mai scriu inca o data. Singura completare e rulada cu fructe de padure de pe margine. Va las doar sa va delectati cu pozele.






3 comentarii:

  1. perfecta reteta!
    nu ma primesti si pe mine in blogrollul tau? sau poate te-ar interesa un schimb de bannere...
    o voi face si eu cu mare drag, daca esti de acord!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.