marți, 8 octombrie 2013

Patru ani de blog si un tort pentru voi


Au trecut deja patru ani de cand am inceput aceasta aventura culinara numita blog si ca de fiecare data, vreau sa va multumesc tuturor celor care imi urmariti blogul, imi cititi retetele si le puneti in aplicare si tuturor celor ce imi trimiteti comentarii decente. Sper sa ma urmariti si de acum incolo, iar eu sper sa nu va dezamagesc si sa vin cu retete noi si savuroase si cu poze cat mai frumoase. Pentru voi toti e acest tort diplomat, care chiar daca nu e unul din cele mai frumoase, sper sa va placa.





10 comentarii:

  1. La multi ani blogului tau!!!! Tortul arata minunat! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. La muuuulti ani pt blog! Multumesc pt toate retetele minunate. As dori f mult sa aflu reteta pt tortul acesta, dar mai ales pt crema pe care ai folosit-o in interior.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Liliana. Este reteta tortului meu diplomat, doar ca l-am ornat altfel. Si am folosit o frisca naturala care nu s-a putut bate foarte bine, motiv pentru care crema nu mi-a iesit atat de frumoasa si teapana ca de obicei. (De regula folosesc frisca Meegle.) Reteta o gasesti la torturi.

      Ștergere
  3. La multi ani pt blog, tortul arata excelent!!!! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmm, ce bunatate de tort! La multi ani blogului tau, Cristina! Felicitari pentru efortul depus!

    RăspundețiȘtergere
  5. La cat mai multi ani, si la cat ai multe retete faine blogului tau.
    Foarte fain tortul.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani blogului tau!! Sa ai parte de multe succese si multe realizari in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.